Posted on

Բնագիտության հաշվետվություն։

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը
Բնագիտություն – Մխիթար սեբաստացի կրթահամալիր, 4.1 դասարան (edublogs.org)

2.Առանձնացնել երրորդ ուսումնական շրջանի այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։
Իմ կենդանին – Մխիթար սեբաստացի կրթահամալիր, 4.1 դասարան (edublogs.org)
Իմ կենդանին – Մխիթար սեբաստացի կրթահամալիր, 4.1 դասարան (edublogs.org)
Ես կուզեի ավելացնել «Կոսմոս» նախագիծ։

3.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ինչ թեմաներ կուզենայիր լիներ , որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։
Ինձ համար ամենահեշտը դա ճահիճներ ուսումնական նյութն է։
Ինձ համար դժվար ուսումնական նյութ չկար։
Ամենահետաքրքիր ուսումնական նյութը դա աղբյուրներն է։

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։
Ես մասնակցել եմ մանրադիտակով նայելուն գործնական պարապունքին։
Ես հասկացա, որ ամենինչի մեջ կա բակտերիաներ։

5. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։
Ես կարող եմ բույս տեղափոխեր, տնկել և այլն։

6. Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել
Ես չգիտեմ քանի փլեշմոբի եմ մասնակցել։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *